닼닼디비

Patch #5

한글화된 업데이트 정보를 한눈에!

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IRONMACE ⧰

문서 업데이트: (23일 전)

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한국어

변경 사항

  • 전설 등급 달성 후 마켓플레이스가 제대로 잠금 해제되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 상인이 '모든 등급' 아이템을 요청했을 때 제대로 제출되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 가죽세공사 제작 아이템에 잘못된 재료를 요구하던 문제를 수정했습니다.
  • 서릿빛의 속성이 잘못 설정될 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 바바리안서릿빛 관리자 의복을 착용할 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 워록피의 계약으로 변신한 후 어둠의 화살 효과가 잘못 표시될 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 파이터전력 질주 사용 후 종료 음향이 재생되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 프란체스카 도끼에 맞은 사용자의 파티클 효과가 남아있던 문제를 수정했습니다.
  • 서릿빛 랜턴 쉴드로 공격을 막았을 때 타격음이 재생되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 퀵 슬롯에 석궁 화살 정보가 간헐적으로 표시되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 슬롯 3, 4에 장착된 아이템이 교체 시 손에 표시되지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 일부 몬스터의 투사체 공격 효과가 의도와 다르게 표시되던 문제를 수정했습니다.
  • 지면에서 나타나는 중인 미라바바리안 야만인의 포효에 맞았을 때 움직임이 끊겨 보이던 문제를 수정했습니다.
  • 가고일의 공격음이 잘못된 상태에서 재생되던 문제를 수정했습니다.
  • 가고일의의 시체가 사망 후 사라지던 문제를 수정했습니다.
  • 하피가 특정 구역에 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 망령의 시체가 사망 후 올바르게 나타나지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 리치매직 미사일 공격이 플레이어 머리 위를 지나가던 문제를 수정했습니다.
  • 서리 거인 광전사가 플레이어를 공격할 수 없던 문제를 수정했습니다.
  • 스켈레톤 법사의 무적 방패 효과가 사라지지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 스켈레톤 군주가 생성한 감옥을 파괴한 후에도 플레이어의 움직임이 제한되던 문제를 수정했습니다.
  • 서리 임프가 얼음 동굴 임프 의식의 방 모듈의 특정 상자에 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 납골당 모듈에서 로스터(Roaster)에 끼일 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 화살이 서리 거인 방패병의 방패를 통과하던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 외부 묘지 모듈에서 바닥과 벽을 투시할 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 탑 다리 모듈의 바닥 구멍을 통해 의도치 않은 위치로 이동할 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 급수 구멍 모듈의 바위에 좀비가 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 일부 잊혀진 성 스폰 위치에서 몬스터가 즉시 플레이어를 공격할 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성에 배치된 객체가 벽 속에 묻혀 보이던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 둥근 천장 모듈에서 떨어진 금화와 은화를 집을 수 없던 문제를 수정했습니다.
  • 잊혀진 성 제단실 모듈에서 몬스터가 중복 생성되던 문제를 수정했습니다.
  • 고블린 동굴 고블린 감옥 B 모듈의 특정 위치에서 몬스터가 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 고블린 동굴 골짜기 A 모듈에서 부활 제단 뒤에 플레이어가 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 일부 고블린 동굴 스폰 위치에서 몬스터가 즉시 플레이어를 공격할 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 고블린 동굴 고블린 미로 모듈의 특정 위치에서 벽과 바닥 틈새로 들어갈 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 고블린 동굴 고블린 미로 모듈의 특정 위치에서 랜턴 사이에 플레이어가 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 고블린 동굴 동굴 호수 모듈의 특정 위치에서 플레이어가 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 중첩 가능한 아이템을 제대로 합칠 수 없던 문제를 수정했습니다.
  • 오프라인 사용자가 파티 요청을 했을 때 오류 코드가 나타나던 문제를 수정했습니다.
  • 아레나에서 연결이 끊긴 후 아이템이 손실될 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 아레나 얼음 동굴 맵에서 필드 보스가 대기실 입구를 막을 수 있던 문제를 수정했습니다.
  • 아레나 잊혀진 성 맵에서 문 옆 횃불 일부가 보이지 않던 문제를 수정했습니다.
  • 아레나 잊혀진 성 대기실 천장에 횃불이 던져졌을 때 끼이던 문제를 수정했습니다.
  • 강제 종료 후 다시 연결 시 로비가 아닌 이전 세션으로 돌아가도록 게임을 변경했습니다.
  • 로비 UI의 버튼 배치를 업데이트했습니다.
  • 로비 스킨 시스템이 전체 파티에 표시되도록 업데이트했습니다. 파티 리더가 로비 스킨을 장착하면, 기본 로비 스킨을 장착한 다른 파티원들에게 표시됩니다.
  • 마켓플레이스에서 구매 확인 팝업이 간소화된 토스트 메시지로 업데이트되었습니다.
  • 상인의 아이템 무작위 속성구매나 제작 전에는 숨겨지도록 업데이트되었습니다.
  • 사냥 전리품의 드롭율을 업데이트했습니다.
  • 사냥 전리품과 광석의 스택 수를 업데이트하여 편의성을 개선했습니다.
  • 보석도 이제 중첩 가능하여 소켓 시스템의 편의성을 개선했습니다.
  • 던전 선택 프로세스를 업데이트했습니다. 플레이어는 이제 던전의 기어 점수 범위를 직접 선택합니다.
  • 하피아이스 하피의 애니메이션을 개선했습니다.
  • 아레나 잊혀진 성 경비 초소 모듈의 레이아웃을 개선했습니다.
  • 최대 HP 곡선 테이블을 업데이트하여 특히 낮은 단계에서 더 많은 HP를 제공합니다.
  • 방어구 등급 곡선 테이블을 업데이트하여 상위 단계에서 약간 더 많은 물리 피해 감소율(PDR)을 제공합니다.
  • 마법 저항 곡선 테이블을 업데이트하여 낮은 단계에서 약간 더 많은 마법 피해 감소율(MDR)을 제공하고, 상위 단계에서 약간 적은 MDR을 제공합니다.
  • 바바리안불굴의 의지마법 저항력60100으로 변경되었습니다. 이는 새로운 마법 저항 곡선 조정에 따른 것입니다.
  • 새로운 소서러 클래스가 추가되었습니다. 현재 이 클래스는 개발 중이며, 여러분의 피드백을 기대합니다.
  • 소서러 중심의 방어구 아이템이 새로 추가되었습니다.
  • 인게임 이름표의 외형을 변경할 수 있는 이름표 시스템이 추가되었습니다. 앞으로 잠금 해제할 수 있는 다양한 이름표 디자인을 추가할 예정입니다.
  • 아이템의 부속 속성을 커스터마이징할 수 있는 소켓 시스템 이 추가되었습니다.
  • 첫 번째 버전의 업적 시스템 이 추가되었습니다. 앞으로 플레이어가 이 업적을 완료하여 멋진 보상을 잠금 해제할 수 있는 기능을 도입할 예정입니다.
  • 퀘스트 시스템을 업그레이드하여 계정 전반에 걸쳐 진행 상황이 동기화되도록 했습니다.
  • 퀘스트 시스템에 랜덤 보상을 추가했습니다. 일부 퀘스트는 특정 보상 풀에서 선택된 보상을 제공합니다.
  • 스트림 스나이핑(방송 저격러) 항목이 신고 시스템에 추가되었습니다.
  • 옵션 메뉴에서 오디오 장치를 변경할 수 있는 기능이 추가되었습니다.
  • 연속 매칭 시스템 이 추가되었습니다. 이제 진행 중인 던전에 입장할 수 있으며, 추출하거나 다음 층으로 내려갈 수 있는 시간이 더욱 빨라졌습니다. 이 시스템의 매개 변수(플레이어 밀도, 입구 마감 시간 등)는 동적으로 조정하여 던전의 역동적인 느낌을 향상시킬 예정입니다.
  • 랜덤 던전 생성 시스템 이 추가되었습니다. 현재 이 시스템은 잊혀진 성 던전에서만 작동하며, 모듈이 무작위로 배치되어 신비로움과 예측 불가능성을 제공합니다.
  • 잊혀진 성 던전과 랜덤 던전 시스템의 시너지를 위해 전장의 안개 기능이 추가되었습니다. 이 기능은 잊혀진 성의 맵과 미니맵 위에 안개를 생성하며, 탐험한 지역만 드러납니다.
  • 잊혀진 성 지옥(Inferno) 던전에 새로운 무한 포탈 이 추가되었습니다. 무한 포탈은 잊혀진 성 지옥보스를 처치한 후 잠금 해제되며, 모든 플레이어가 이를 통해 탈출할 수 있습니다.
  • 던전에서 탈출하거나 사망하지 않고 로비로 나가기를 사용할 경우 패널티가 추가되었습니다.
  • 금화 컨테이너(Gold Coin Pouch) 가 새로 추가되었습니다.
  • 여러 잊혀진 성 필드보스에게 나이트메어 난이도가 추가되었습니다.
  • 서리 와이번의 추가 사냥 전리품이 추가되었습니다.
  • 새로운 아레나 모듈이 추가되었습니다.
  • 아레나 결과 화면이 업데이트되었습니다.
  • 홀리데이 이벤트가 시작됩니다. 이벤트 동안 던전에서 캔디 지팡이진저브레드 쿠키가 드롭됩니다. 착한 모험가였다는 증거로 니콜라스를 찾아가 보세요.
  • 새로운 로비 스킨 홀리데이 헤이븐(Holiday Haven) 이 출시되었습니다.
  • 새로운 아이템 스킨 캔디플레임 횃불(Candyflame Torch)윈터플레임 로스트 캠프파이어(Winterflame Roast Campfire) 가 출시되었습니다.
  • 새로운 모션 마시멜로 굽기(Roasting Marshmallows)달고나(Dalgona) 가 출시되었습니다.
  • 새로운 종족 다크 엘프(Dark Elf)펠리디안 팬서 우먼(Felidian Panther Woman) 이 출시되었습니다.
  • EA4 어드벤처 랭크 시즌 보상이 곧 지급됩니다.


개발자 코멘트

2024년 12월 18일 20:00시즌 #5가 출시됩니다.
패치가 시작되면 게임에 로그인할 수 없으며, 이 기간 동안 게임 내 플레이어는 던전 매칭을 할 수 없습니다.
게임 내 플레이어는 경기를 완료하고 안전하게 퇴장할 수 있는 40분의 시간이 주어집니다.
패치가 시작된 후 8시간 후(19일 04:00)에 서버는 정상적으로 돌아옵니다.


업데이트 중에는 웹사이트를 포함한 모든 서비스가 중단될 수 있습니다.


이번 신규 시즌을 시작하면서 모든 캐릭터가 초기화되었습니다.
또한 모든 계정의 트라이엄프 레벨이 초기화되었습니다.


이번 시즌은 몰입도 높은 멀티플레이 던전 크롤러를 구축하겠다는 본래 목표로 돌아가기 위해 여러 가지 새로운 시스템을 도입합니다.
EA 시즌 4 & 5에서는 던전이 지나치게 예측 가능해져서 게임플레이가 정체되는 결과를 초래했습니다.
이번 시즌의 목표는 던전에 다시금 예측 불가능성과 신비로움을 더하는 것입니다.


이번 시즌에서는 랜덤 던전 시스템의 첫 번째 버전을 도입했습니다.
우선 잊혀진 성 던전을 테스트베드로 사용하여 설정을 미세 조정하며, 탐험할 가치가 있는 던전을 생성할 예정입니다.
이 시스템을 점진적으로 적응시켜 이번 시즌 동안 나머지 던전에도 적용할 계획입니다.
이 시스템의 또 다른 장점은 새로운 던전 모듈 추가 시 오버헤드가 크게 줄어든다는 점이며, 이를 최대한 활용할 계획입니다.


또한 연속 매칭 시스템 을 구현했습니다.
연속 매칭 시스템은 플레이어가 이미 진행 중인 던전에 합류할 수 있도록 하며, 세션 시작 시에만 입장할 수 있다는 제약이 사라집니다.
이 시스템은 플레이어가 맵 로테이션을 기다릴 필요 없이 던전과 난이도를 간단히 선택할 수 있는 더 큰 선택권을 제공합니다.
또한 이 시스템은 던전을 더 효율적으로 채울 수 있어, 낮은 인구 밀도 지역에서도 더 높은 품질의 세션을 제공합니다.


이번 시즌은 새로운 소서러 클래스를 도입합니다.
소서러는 원소 마법의 대가로, 여러 마법을 결합하여 강력한 결과를 만들어냅니다.
현재 구현은 진행 중이며, 독특한 마법 시전 경험을 제공하기 위해 계속 개발될 예정입니다.


플레이어에게 추가 목표를 제공하기 위해 여러 가지 개선 사항도 추가했습니다.
새로운 아이템 소켓 기능은 보석의 힘을 주입하여 아이템을 커스터마이즈할 수 있게 합니다.
새로운 업적 시스템 은 모험가들이 특별한 성과를 추적할 수 있게 하며, 향후 멋진 인게임 보상을 잠금 해제할 수 있는 기능을 제공합니다.
또한 퀘스트 시스템 을 업데이트하여 진행 상황이 계정 전체에 걸쳐 동기화되도록 했습니다.


이번 시즌에는 많은 흥미로운 업데이트가 예정되어 있습니다.
아레나의 첫 번째 시즌이 열릴 예정이며, 완전한 랭킹 시스템과 보상이 제공됩니다.
또한, 종교 시스템을 확장하여 자신이 선택한 신에게 기부할 때 더 많은 보상을 받을 수 있도록 개선할 계획입니다.
아이템 밸런스를 더욱 잘 조율할 수 있게 된 만큼, 이제는 캐릭터 빌드의 다양성을 대폭 향상시키기 위한 큰 변화를 선보일 예정입니다.
여러분의 변함없는 성원에 감사드리며, 던전에서 뵙겠습니다!

영어

Changes

  • Fixed an issue where the Marketplace would not properly unlock after gaining Legendary status.
  • Fixed an issue where a merchant requested an item of 'any rarity' would not properly be submitted.
  • Fixed an issue where the Leathersmith requested the incorrect materials for some crafted items.
  • Fixed an issue where Frostlight items could have incorrect attributes.
  • Fixed an issue where the Barbarian class could wear the Frostlight Warden Outfit.
  • Fixed an issue where the Bolt of Darkness effect could appear incorrectly after transforming with the Warlock's Blood Pact skill.
  • Fixed an issue where the ending sound would not be played after using the Fighter's Sprint skill.
  • Fixed an issue where the particle effect would remain on users who were hit by Francesca Axe.
  • Fixed an issue where the hit sound would not play when blocking an attack with the Frost Lantern Shield.
  • Fixed an issue where the quick slot would intermittently not display the crossbow bolt information.
  • Fixed an issue where items equipped in slots 3 and 4 would not display in the hand when swapped.
  • Fixed an issue where some monster projectile attack effects could appear differently than intended.
  • Fixed an issue where the movement could appear choppy when a Mummy was hit by Savage Roar while appearing from the ground.
  • Fixed an issue where the Living Statue attack sound would play when it was in the wrong state.
  • Fixed an issue where the corpse of a Living Statue would disappear after dying.
  • Fixed an issue where Harpy would occasionally get stuck in certain areas.
  • Fixed an issue where the corpse of a Wraith would not appear correctly after dying.
  • Fixed an issue where Lich's Magic Missile attack would pass over the player's head.
  • Fixed an issue where Frost Giant Berserker could not attack players.
  • Fixed an issue where the Skeleton Mage's invincibility shield effect would not disappear.
  • Fixed an issue where the player's movement would be restricted even after destroying the prison created by the Warlord.
  • Fixed an issue where the Ice Abyss Imp could get stuck in certain boxes within the Ritual Rooms module.
  • Fixed an issue where you could get stuck in the Roaster in the Ice Abyss Charnel House module.
  • Fixed an issue where arrows could pass through the Frost Giant's Shield.
  • Fixed an issue in the Ruins Outer Cemetery module where it was possible to see through floor and walls.
  • Fixed an issue where players could travel to unintended locations through holes in the floor in the Ruins Tower Bridge module.
  • Fixed an issue where zombies could get stuck in rocks in the Ruins Watering Hole module.
  • Fixed an issue where monsters could immediately attack players in some spawn locations in the Crypt.
  • Fixed an issue where objects placed in the Crypt could appear buried in the walls.
  • Fixed an issue where gold and silver coins that fell on the floor could not be picked up in the Crypt Vault module.
  • Fixed an issue where duplicate monsters would spawn in the Crypt Altar Room module.
  • Fixed an issue where monsters could get stuck in certain locations in the Goblin Cave Goblin Prison B module.
  • Fixed an issue in Goblin Cave Valley A module where the player could get stuck behind the Resurrection Altar.
  • Fixed an issue where monsters could immediately attack players in some spawn locations in Goblin Cave.
  • Fixed an issue where it was possible to enter gaps in the wall and floor at certain locations in the Goblin Cave Cave Maze module.
  • Fixed an issue where players could get stuck between lanterns in certain locations in the Goblin Cave Cave Maze module.
  • Fixed an issue where players could get stuck in certain locations in the Goblin Cave Cavern Lake module.
  • Fixed an issue where stackable items could not be combined properly.
  • Fixed an issue where an error code would appear when requesting to join a party from an offline user.
  • Fixed an issue where items could be lost after disconnecting from the Arena.
  • Fixed an issue in the Arena Ice Cavern module where the subboss monsters could block the waiting room entrance.
  • Fixed an issue where some torches next to doors in the Arena Crypt map could not be seen.
  • Fixed an issue where a torch could get stuck when thrown on the ceiling of the Arena Crypt waiting room.
  • Changed the game so that if you force quit the game and try to reconnect, you will return to your previous session instead of the lobby.
  • Updated the button placements in the Lobby UI.
  • Updated the Lobby Skin system so that it can be displayed to the whole party. If the party leader has a Lobby Skin equipped, it will be displayed to all other party members who have the default lobby skin equipped.
  • Updated the purchase confirmation pop-up to a simple toast message in the marketplace to streamline the customer experience.
  • Updated the random properties of merchant items so they are now hidden until the item is purchased or crafted.
  • Updated the drop rate of Hunting Loots.
  • Updated the stack count of Hunting Loots and Ore to improve convenience.
  • Gems are also stackable now to improve convenience with the socket system.
  • Updated the dungeon selection process. Players will now actively select the gear score range of the dungeon.
  • Improved the animations for the Harpy and Ice Harpy.
  • Improved the layout of the Arena Guard Post module.
  • Updated the Max HP curve table to give more HP, especially at the lower end.
  • Updated the Armor Rating curve table to give slightly more PDR at the upper end.
  • Updated the Magic Resistance curve table to give slightly more MDR at the lower end and slightly less MDR at the upper end.
  • Experimental) The maximum movement speed of fighters and barbarians has been changed from 330350.
  • Barbarian's Iron Will additional magic resistance changed from 60100 due to the adjustments to the new Magic Resistance curve.
  • The new Sorcerer class has been added. Please note that this class is currently a work in progress, and we look forward to your feedback.
  • New Sorcerer focused armor items have been added.
  • Added a new Nameplate system that allows you to change the appearance of your in-game nameplate. We plan to add many more nameplate designs to unlock in the future.
  • Added a Socket System that allows you to customize the secondary attributes of your items by inserting gems.
  • Added the first version of our Achievement system. We plan to allow players to unlock cool rewards by completing these achievements in the future.
  • Upgraded the Quest system so it now tracks your progress across your account.
  • Added random rewards to the Quest system. Some quests will now reward you with a reward that is selected from a specific pool of rewards.
  • Added Stream Sniping to the Report Player system.
  • Added the ability to change your Audio Device in the Options menu.
  • Added the new Continuous Matchmaking system. You can now enter a dungeon that is currently in session. You can also extract or go down to the next floor much earlier. We will be tuning the parameters for this system in real time, including the player density, the entrance cutoff time, and other values to improve the dynamic feel of the dungeons.
  • Added a Random Dungeon generation system. Please note that this system is only working on the Crypt dungeon at this time. Modules in the Crypt are now randomly placed, adding an element of mystery and unpredictability. Once we establish a good baseline with the Crypt dungeon, we will adapt and introduce the remaining dungeons to work with this system throughout this season.
  • Added Fog of War feature to Crypt dungeon to synergize with the random dungeon system. A Fog of War appears over the map and minimap of the Crypt and is only uncovered for areas you have explored.
  • Added an Endless Portal in the Inferno dungeon. The Endless Portal unlocks when the boss in the Inferno level is defeated and can be used to extract by everyone.
  • Added a leaving penalty when using the Exit to Lobby without extracting or dying in the dungeon.
  • Added a new Gold Coin Pouch.
  • Nightmare difficulty added for several Ruin subbosses.
  • Additional Hunting Loots from the Frost Wyvern.
  • Added new Arena modules.
  • Updated the Arena result screen.
  • The Holiday Event begins. During the event, Candy Canes and Gingerbread will drop from dungeons. Visit Nicholas to show you've been a good adventurer.
  • New lobby skin Holiday Haven released.
  • New item skins Candyflame Torch and the Winterflame Roast Campfire released.
  • New motions Roasting Marshmallows and Dalgona released.
  • New Races Dark Elf and Felidian Panther Woman released.
  • EA4 Adventure Rank Season Reward will be issued soon.


Developer Comments

We will be deploying Season #5 starting at 2024-12-18 20:00.
When the patch starts, you will not be able to log in to the game and players in-game will not be able to enter the matchmaking pool during this time.
Players in a match or in-game will have 40 minutes to complete their match and exit safely.
The server will return to full service 8 hours(19th 04:00) after the patch starts.


During maintenance, all services, including the website, may be temporarily suspended to update various servers.


All characters have been reset for the start of this new early access season.
We have also reset the Triumph levels for all accounts.


This season introduces several new systems as we return to our roots of building an engaging multiplayer dungeon crawler.
EA Season 4 & 5 introduced changes that made the dungeons too predictable and led to a stagnation of gameplay.
Our goal this season is to return some of the unpredictability and mysteriousness to the dungeons.


We have now implemented our first iteration of a random dungeon system.
We will start off by using the Crypts dungeon as the testing ground for this system while we fine tune the settings to generate compelling dungeons to explore.
We plan to progressively adapt more and more dungeon biomes to work with the random generation system throughout this season.
The other advantage of this system is that it significantly reduces the overhead to add new dungeon modules, which we plan to take full advantage of this season.


We have also implemented a continuous matchmaking system.
The continuous matchmaking system means that players can join a dungeon that is already in progress and are no longer limited to entering only at the start of a session.
This system gives greater agency to players so they can simply select the dungeon and difficulty without needing to wait for a map rotation.
This system also allows us to more efficiently populate dungeons, leading to better quality sessions even for low population regions.


This season introduces the new Sorcerer class.
The sorcerer is a master of the elements and can weave together multiple spells to devastating results.
Please note that the current implementation is a work in progress as we build on offering a unique spell casting experience.


We have also added several improvements to give players additional goals.
A new item socket feature allows users to customize their items by infusing the power of gems.
A new achievement system allows adventurers to track special accomplishments with the future goal of unlocking cool in-game rewards.
We've also updated the quest system, so progress is now synchronized across all characters on an account.


We have a lot of exciting updates planned for this season.
Prepare for the inaugural season of the Arena with a full ranking system and rewards.
We also plan to augment the Religion system to offer more incentives to donate to a god of your choice.
Now that we have a better handle on the item balance, we look forward to finally improving the versatility of the character builds with some big changes.
We thank you for your support and see you in the dungeons!